wtorek, 29 stycznia 2013

Dzień pierwszy.

Na początek może pokażę jak wyglądam. Od razu wspomnę, że może się tutaj pojawić wiele innych zdjęć. A o to ja:

Oczy zielone, włosy brązowe, 170 cm wzrostu, idealistka i marzycielka. :)
Aktualnie jestem w ostatniej klasie technikum i powinnam przygotowywać się do matury (już od dawna), ale nie mam kompletnie żadnych chęci do tego. Akurat rozpoczęły mi się ferie, więc powinnam skorzystać z wolnego czasu pisząc prezentację na ustny polski, ale jak sobie pomyślę to mi się aż odechciewa. Też tak macie lub mieliście? Już od dłuższego czasu mam takiego strasznego lenia. Ale dość już marudzenia, zajmijmy się czymś bardziej interesującym :)

Ostatnio zaczęłam czytać serię książek "Pięćdziesiąt twarzy Greya" i obecnie jestem już na ostatnim - trzecim tomie. Muszę powiedzieć, że bardzo wciągnęła mnie ta książka, jest niesamowicie interesująca i na każdym kroku coś się dzieje, co nie pozwala nam jej odłożyć na bok choćby na chwilę. W moim przypadku tak przynajmniej było. Książka ta jest bardzo kontrowersyjna i odważna, z pewnością nie dla każdego, ale mimo to polecam ją Wam. Być może spodoba się ona Wam tak jak mnie :)

Okładka pierwszego tomu.
Właśnie czekam na paczkę z Avon (jestem ich konsultantką), ale dzisiaj już raczej nie przyjdzie, bo jest za późno. Na pewno jutro już ją dostanę, to Wam pokażę co takiego zamówiłam :) Na dole zostawiam link do e-katalogu gdyby ktoś z Was był chętny zobaczyć ich ofertę.

--> e-katalog Avon <--

I to by było tyle na dziś. Jutro się odezwę. Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz