wtorek, 29 stycznia 2013

Witam.

Jestem Akimoda, mam 19 lat i jestem totalnie niezdecydowana i zagubiona w sobie. W pewnych momentach czuję się jak taka niedojrzała nastolatka i strasznie mnie to irytuje. Nie wiem kim chcę być i co chcę robić w życiu, jedyne czego jestem pewna to miłości do mojej drugiej połówki :)

Blog ten ma mi posłużyć za pamiętnik, tak więc będą tutaj dość osobiste rzeczy. Pamiętników jako takich nigdy wcześniej nie pisałam, więc nie wiem jak to będzie z blogiem. Będę tutaj pisać dosłownie o wszystkim, o tym czym się interesuję, co mi się aktualnie spodobało, co się dzieje w moim skromnym życiu, a także o moich pragnieniach. Moje życie jest pełne różnych barw, stąd nazwa bloga "sto kolorów". Zapewne będę potrzebować czasu, żeby się rozkręcić i pisać w miarę po ludzku, ale mam nadzieję, że jakoś to będzie i często tu będę zaglądać.

Mogą się tutaj pojawić notki o modzie, muzyce i książkach, bo tym się najbardziej interesuję, więc będzie taki mieszaniec - poplątaniec ;)

Jeżeli jesteś tego ciekawy to serdecznie zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz