niedziela, 17 lutego 2013

Dłuższa przerwa.

Witajcie. Dawno nie pisałam, a to wszystko dlatego, że miałam ferie i nie było mnie przez tydzień w domu. A później znów zaczęła się szkoła, niestety.. Drugi tydzień ferii spędziłam w Szczecinie u siostry i korzystając z okazji poszłam z koleżanką do kina. Dokładnie na film Hansel i Gretel - Łowcy Czarownic 3D. Całkiem fajne efekty, ale film taki na jeden raz, dupy nie urywa. Tego samego dnia miał też premierę inny film, mianowicie Poradnik pozytywnego myślenia, ale zdecydowałam że ten mogę obejrzeć w domu, bo jak się okazało premierę w USA miał uwaga... 8 września 2012 roku. Tak więc zdążył już tam wyjść na DVD, bo znalazłam w Internecie bardzo ładną wersję. Ciekawy film, z początku dziwny, ale później się rozkręcił. Tak więc polecam Wam oba i nadal emitowane są w kinie jakby co :)

Wczoraj był bardzo fajny dzień :) Otóż zbliża się rocznica związku z moim Misiem (18 luty) i z tej okazji dostałam bukiet kwiatów z Poczty Kwiatowej. Jak widać nawet na odległość można zrobić niespodziankę :)

Śliczne, prawda?
A dzisiaj odkryłam funkcję przewijania do przodu na kinie domowym, tak że słychać głosiki niczym wiewiórki z Brygady RR. Ile ja się naśmiałam :D Wrzucam Wam tutaj nagranie piosenki Muse - Blackout w takiej właśnie wersji.




W środę znów dostanę moje zamówienie z Avonu, to może się Wam pochwalę :P A teraz to już wszystko, pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz