piątek, 1 lutego 2013

Leśny spacer.

Dzisiaj w końcu przestał padać deszcz, więc mogłam wyjść na dwór na mój ukochany spacerek. Oczywiście do lasu :) I jak zawsze nie zapomniałam wziąć ze sobą aparatu. Uwielbiam samotne spacery, gdzie mogę sobie dużo główkować o różnych sprawach i przy okazji słuchać ulubionej muzyki na słuchawkach. Pomyślałam, że mogłabym Wam tutaj wrzucać linki z moimi ulubionymi piosenkami, bądź takimi które w ostatnim czasie słuchałam. I właśnie jedną z owych piosenek jest Muse - Shine (Acoustic), która idealnie pasuje na spacery :)


A o to zdjęcia z mojej "wyprawy" :)


Dróżka którą szłam :)


Pozostałości po deszczu



Jeszcze jesienny liść :)

Zaintrygowało mnie to drzewo.. Wygląda jakby miało oko :D


A kuku! :)


I znów takie drzewo :)

I znów ja :)

To mi się kojarzy z takim tłumem gapiów :P

Kropeleczki :D

I to już wszystkie zdjęcia. Mam nadzieję, że się spodobały :) Zachęcam Was do takich spacerów, są naprawdę magiczne. Ja np. dzisiaj widziałam stadko saren, niestety nie zdążyłam im zrobić zdjęcia bo szybko zwiały i widziałam później jedynie ich białe ogonki. Kiedyś pamiętam zza drzewa obserwował mnie jeleń i to całkiem blisko. Aż podskoczyłam jak go zauważyłam. Naprawdę takie spacery są genialne :)

Na mnie już pora, być może do jutra :) Pa!





P.S. Proszę głosujcie na mnie w tym konkursie, może się uda :)
--> konkurs ROMWE <--

2 komentarze:

  1. Zazdroszczę takiego pięknego lasu w okolicy :) Ja bardzo miło wspominam wakacyjne spacery po podobnym miejscu z drugą połówką. Cisza, spokój i fajny klimat, tak nie wiele do tego potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz :) Taaak, uwielbiam mój las, zawsze w takiej porze późnozimowej - wczesnowiosennej chodzę na spacery i podziwiam jak wszystko powoli budzi się do życia. Moja ulubiona, że tak powiem, pora roku :D Zgadzam się, to niesamowity klimat i genialne przeżycie zwłaszcza gdy zauważasz, że nie jesteś sama w lesie. :)

    OdpowiedzUsuń